vrijdag 29 april 2016



Y – Yin-Yang.

“Vind je dat raar, teddy, dat ik lust niet op nummer één zet?” vraagt Mevrouw.
Vind ik dat vreemd? Nee, niet echt. Toen ik informatie zocht was het ook niet het eerste waar ik naar op zoek ging. Lust als beloning klinkt mij echter als muziek in de oren. Toch vraag ik hoe zij dat dan ziet.
Mevrouw vertelt met een vrolijke glinstering in de ogen dat lust uit veel meer bestaat dan alleen penetratie. Het behalen van seksueel genot en bevrediging zal een openbaring voor mij worden, zo zegt zij. Ik geloof haar meteen.
“Weet je, teddy, als de klik tussen een D en een subje werkelijk een honderd procent match is, dan is het als Yin-Yang. De één kan niet zonder de ander om alle behoeftes en verlangens te bevredigen. Snap je wat ik bedoel?”
En of ik het snap! Met deze opmerking raakt zij precies datgene wat mij zo aantrok in alle mooie verhalen die ik heb gelezen en zoals het er nu naar uitziet, denk ik dat de klik er tussen haar en mij wel is. Ik ben werkelijk nieuwsgierig of Yin-Yang dan ook voor ons haalbaar zal zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten