vrijdag 8 april 2016



G = Gesprek.

Het gesprek wat zij dan begint door te vragen of ik precies wil omschrijven wat ik wil ervaren, is een even later al een janboel van jewelste. Ik heb zoveel foto’s gezien en over zoveel onderwerpen gelezen dat ik eigenlijk alles opsom wat er in mij opkomt en meteen ook maar commentaar lever op al deze onderwerpen en foto’s. Zij laat mij echter praten, ondanks dat ik wel tien keer in herhaling val. Tot zij plotseling toch ingrijpt door, midden in een discussie met mijzelf of ik wel of niet anaalspel zou willen hebben, haar hand op te steken. Ik stop het geratel midden in een zin, waarop zij meteen het woord neemt.
“Je kletst als een kip zonder kop. Op alles wat je opnoemt geef je meteen ook een negatieve reactie, teddy. Zijn dat de zenuwen of ben je minder nieuwsgierig dan je in eerste instantie hebt aangegeven? Je krijgt een minuut bedenktijd. Dan pas wil ik het antwoord.”

3 opmerkingen:

  1. Zij is wel mild hoor. :-) Zo mild zou ik nooit zijn... :p

    Het zijn net snoepjes, die blogjes van jouw en ze smaken naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie dagen in één gelezen en ik ben het met Thislexy eens - het zijn net snoepjes. Je blijft me nieuwsgierig maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Thislexy - U was heeeeel mild in O/ons eerste gesprek ;-p. Dank voor het zoete complimentje. Ik hoop dat de rest van de snoeppot net zo lekker is..
    @ewa.nederland - Dank je wel! Dat vind ik ook een groots compliment

    BeantwoordenVerwijderen