dinsdag 26 april 2016



V = Veilig, Verantwoord en Vrijwillig.

“Even iets anders, teddy, maar minstens net zo belangrijk. Voor mij zijn de drie V’s erg belangrijk. Weet je wat ik bedoel?”
“Euuhmmm…. het heeft iets met vertrouwen te maken, volgens mij, Mevrouw.”
“Bijna. Vertrouwen is ook belangrijk, maar bij mij staat Veilig, Verantwoord en Vrijwillig voorop. De drie V’s zijn afgeleid van het Engelse Safe, Sane en Consensual. Er is namelijk een duidelijk verschil tussen mishandeling en BDSM. Waar mishandeling gericht is op het beschadigen van de ander en vaak boosheid, angst of onmacht als achtergrond heeft, is BDSM een mooie beleving die plaatsvindt met wederzijdse toestemming en diep vertrouwen. Ik wil dan ook dat je deze drie V’s onthoudt, want er gaat niets gebeuren zonder jouw toestemming, ook al ben ik de Dominante.”
“U gaat toch niet bij alles eerst vragen of ik het goed vind, hè?” sputter ik min of meer verschrikt, waarop Mevrouw weer in de lach schiet.
“Daar hoef je niet op te hopen, teddy,” giechelt zij, “zoals ik eerder zei, het meeste bespreken wij vooraf via de sublijst, weet je nog?”
“Oh ja," mompel ik haast onhoorbaar.

Weer zit ik met een mond vol tanden en een broek vol gezwollen mannelijkheid. Het moet niet gekker worden.

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij moet dit verhaal nog veel langer doorgaan dan alleen het alfabet :)

    (Wat de gemarkeerde tekst betreft: je zal in het html gedeelte moeten duiken om dat te herstellen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met EWA eens. Extensie van het alfabet is nodig: AA, AB, AC, AD... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...of ik hoef niets te verzinnen voor volgend jaar (grijns)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook een idee, want volgend jaar doen we gewoon weer mee :D

      Verwijderen