donderdag 7 april 2016



F = Fantasie

“Ik wacht nog steeds op antwoord, teddy.”
“Teddy?” herhaal ik verbaasd.
Ze weet mijn naam. Daar heeft zij mij mee begroet, dus waarom zou zij mij nu opeens Teddy willen noemen?
Alsof ze mijn gedachten kan lezen, zegt zij: “Teddy…als in teddybeer. Je bent groot en schattig en als je mij echt als Mentor wilt, zal dat jouw naam zijn, maar eeuhmm… ik haat herhalen. Laatste kans dus om te antwoorden.”

Snel zeg ik haar eerste regels begrepen te hebben. Ondertussen zorgt haar opmerking wel weer voor dezelfde kriebels in mijn onderbuik als in de tijd dat menig wilde fantasie tot een heftige zaadlozing had geleid. Fantasieën waarin ik mij overgaf aan de grillen van een dominante vrouw en weer roert mijn jongeheer zich bij het idee dat dit mij wellicht werkelijk gaat overkomen. 

2 opmerkingen:

  1. Die teddy heeft nog een hoop te leren zie ik wel. :-)

    (De plaatjes van de letters vind je op de AtoZ site hoor. Gemakkelijk te downloaden.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heeft hij inderdaad, maar is niet vreemd als je nieuw bent :-)
    (Thanks, gevonden en gebruikt ;-P)

    BeantwoordenVerwijderen