donderdag 28 april 2016



X = X –factor.

“Nooit gedacht, hè teddy, dat een vrouw als ik jouw pik kan laten steigeren?”
De onverbloemde vraag laat mij verbleken. Daarop kijkt zij mij met een grijns aan. Ik mompel een ‘nee, Mevrouw’ alsof ik een kleuter ben die tegen zijn juffrouw moet bekennen dat hij stout is geweest. Het vreemde is dat ik  met volle teugen geniet.
“Schaam je maar niet, lieverd. Binnen een D/s is lust ook iets waar je op een andere manier van geniet dan in een vanilla relatie. Het heeft een andere aantrekkingskracht en is dus niet relevant aan de schoonheid van de persoon. It’s all-in the mind, zoals de Engelsen het zeggen. Toch is het een X-factor, want lust is niet hetgeen wat jouw pik zo in beroering brengt. Dat het gebeurt, ben ik alleen maar blij mee en nee, dat wil niet zeggen dat ik jou meteen als lustobject ga gebruiken. Integendeel zelfs. Lust in alle vormen zal een beloning voor je zijn, geen noodzaak.”
Het is dat mijn jeans van die stevige naden heeft, anders ben ik bang dat op dat moment een aantal van de naden gesprongen zouden zijn.

3 opmerkingen:

  1. Hij hoeft zich binnenkort geen zorgen meer te maken over zijn jeans denk ik. Hij zal ze nog maar weinig dragen voorzie ik. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie commentaar maakt mij heel blij!Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen