woensdag 13 april 2016



K = Kans

Biedt zij zich nu werkelijk aan om mijn Meesteres te worden? Als dat zo is, zal ik deze kans met twee handen grijpen, want, ze mag dan niet de lengte, noch het lichaam hebben van een fotomodel, ik vind haar leuk en lief. De hand op mijn wang voelt al als een koestering. Ze voelt vertrouwd en vertrouwen is waar alles om draait, volgens alles wat ik gelezen heb.
“Wilt U mij werkelijk onder Uw hoede nemen, Mevrouw?”
De vraag klinkt mij zelfs al stom in de oren. Een nieuwe blos vindt mijn wangen, maar als ik haar aankijk, verdwijnt deze ook weer snel, want zij kijkt mij vrolijk aan.
“Als je dat werkelijk wilt, zou het zomaar kunnen zijn dat jij voorlopig mijn lieve, maar vooral volgzame teddy zal zijn, ja.”
De bevestiging doet mij haast van mijn stoel springen om haar te omhelzen. Het enige wat ik echter nog enigszins zinnig uit kan brengen is ‘oh, wauw’, waarop zij weer vrolijk in de lach schiet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten