maandag 4 april 2016


C = Contact.

Ik ben werkelijk van alles tegengekomen op het internet. Van anaalhaak tot zwepen. Van zacht tot extreem. Van ‘opstandig onderdanig’ naar slaafs. Klemmen met of zonder gewichten, met boeien of touw vastgezet worden. De mooiste tekeningen gemaakt met kaarsvet. Naalden, messen, vishaken, noem het maar op, het is er. Dit is echter allemaal op pijn gericht. Je hebt ook nog vernedering, huiselijke discipline, allerlei fetishes en lust, heel veel lust. Eigenlijk is er voor bijna iedere letter van het alfabet wel iets te vinden.

Nadat ik zoveel informatie had, dat ik werkelijk niet meer wist wat ik zou willen, ben ik gaan chatten op een site die ik tegenkwam, in de hoop meer duidelijkheid te verkrijgen. Wat ik daar echter geleerd heb is dat, om uit te vinden wat nou echt ‘mijn ding’ zou zijn, ik het gewoon uit moest proberen. Ik moest contact zoeken met een Meesteres die mij alle facetten zou kunnen en willen laten ervaren. Alleen zo zou ik erachter komen wat mij werkelijk genoegdoening zou schenken.

2 opmerkingen: