dinsdag 5 april 2016


D = D/s

Ik heb contact gezocht en gevonden. Na meerdere chatgesprekken over het aangaan van een D/s, zoals een relatie tussen Dominant(e) en onderdanige heet, zit er nu een vrouw tegenover mij die haast de tegenpool is van de dames die mij nakijken. Ik moet bekennen dat, toen zij op mij af kwam lopen, ik toch echt twijfelde zij wel Dominant was, want ik voelde helemaal niets van ‘onderdanigheid’ zoals het wordt genoemd. Dat kreeg ze echter meteen voor elkaar toen ik ging zitten voordat zij zat.

Een strenge blik, die ik opving terwijl ik mij in mijn stoel liet zakken, was voldoende om mijn hart een slag over te laten slaan. Ik ben meteen ook opgestaan, maar voordat ik bij haar kon zijn om haar stoel naar achteren te trekken, was zij al gaan zitten. Die houding was genoeg om mij te laten beseffen dat zij wel degelijk sterker in haar mooie pumps stond dan menigeen zou denken. Voor het eerst van mijn leven leek de één meter drie en tachtig die ik meet, wel één meter achtendertig. Haast zo klein als een tuinkabouter en dat smaakt naar veel meer.

2 opmerkingen:

  1. Oeh, wat schrijf je korte stukjes. Ben zo benieuwd wat er nog meer staat te gebeuren... :-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet de spanning er goed in te houden! :)

    BeantwoordenVerwijderen