donderdag 14 april 2016



L = Luisteren en lezen

Als het lachen is bedaard, kijkt zij mij weer serieus aan en verteld dat er aan haar leiding wel wat voorwaarden verbonden zijn. Indien mogelijk wil zij dat wij één keer per week een dag samen hebben. Dat mag door de weeks of in het weekend. De keuze is aan mij en een gemaakte afspraak afzeggen mag, maar moet een goede reden hebben. Geen zin, geen puf, moe, valt bij haar niet onder goede redenen, vult zij met een glimlach aan. Verder moet ik alles wat mij opgedragen wordt zonder dralen uitvoeren en de derde voorwaarde is dat ik ook opdrachten uit moet voeren als wij niet samen zijn. De opdrachten zullen via mail kunnen komen of spontaan via what’s app. Of ik daar bezwaar tegen heb?
“Absoluut niet, Meesteres. Het lijkt mij juist spannend, “ zeg ik misschien iets te gretig, want weer komt er een lach op haar gezicht.
“Dat zeg je nu. Wacht maar tot wij een half jaar verder zijn, teddy. Dan wil ik wel eens zien of jij hebt leren luisteren en lezen, want je bent net al meteen de fout ingegaan.”

1 opmerking:

  1. Oei, benieuwd wat voor fout hij heeft gemaakt. Wat een spannende nieuwe ervaring :)

    BeantwoordenVerwijderen