maandag 25 april 2016



U = Uitdaging.

“Luister, teddy. Het zal een hele uitdaging worden. Zowel voor jou als voor mij. Door spel te observeren kun je leren. Daarnaast zijn luisteren, praten met mij en andere onderdanigen en ondervinding ook goede leermeesters. Zo heb ik ook het meeste geleerd.”
“Ik kan niet anders dan het eens zijn met U, Mevrouw. Ik ben bang dat er veel meer bij onderdanig zijn komt kijken dan ik had gedacht. Het leek allemaal veel simpeler,” beken ik met mijn blik op een waterdruppel op de tafel gericht.
“Wat bedoel je met simpeler, teddy?”
Tja, hoe kan ik dat nu uitleggen? Door alle informatie die ik op internet heb vergaard, kom ik niet verder dan de wijsheid dat een onderdanige of slaaf alles ondergaat wat een Dominant of Dominante maar wil. Daar valt toch niet veel aan te leren, of wel?
Het laatste zeg ik blijkbaar hardop, want Mevrouw reageert door te vragen waar niet veel aan te leren valt. Als ik het haar zeg, kijkt zei mij heel serieus aan. Dan komt de lach weer op haar gezicht en zegt:”Zoals ik zei…het zal een hele uitdaging worden, voor jou en mij, maar ik heb er nu al zin in.”

1 opmerking:

  1. Zo hebben we allemaal onze uitdaging(en). Duidelijk! Nog even volhouden breyana, het eind komt in zicht van deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen