donderdag 21 april 2016













R = Raakvlakken.

Door dit compliment groei ik plots een paar centimeter. Veel tijd om dat te beseffen krijg ik echter niet. Mevrouw gaat meteen verder met een ander onderwerp. Om samen tot een mooi spel te komen, zo zegt zij, hebben Dominant en onderdanige raakvlakken nodig. Een D/s zal nooit werken als de behoeftes en verlangens van beiden te ver uit elkaar liggen. Als mentor zal zij echter op zoek gaan naar wat mijn behoeftes en verlangens zijn. Daar zit veel verschil in volgens haar. Wat ik eerder in het gesprek al heb gezegd, zal haar uitgangspunt zijn, maar er is nog veel meer om te ontdekken.
Ik slik alles voor zoete koek. Ik knik alsof ik volkomen snap wat zij zegt, maar ondertussen wordt het hele verhaal steeds minder begrijpelijk. Toch klopt mijn hart op dubbele snelheid als zij bepaalde onderwerpen toelicht. Wat zij mij allemaal vertelt raakt echt een gevoelige snaar in het diepste van mijn ziel. Dat is het moment dat ik besef dat ik op een belangrijk kruispunt in mijn leven sta. Neem ik deze afslag of niet?

2 opmerkingen: