zaterdag 2 april 2016



B = BDSM

Haar blik is al voldoende om koude rillingen te bezorgen.  
“Heb je het koud?” vraagt zij vriendelijk als ik een volgende huivering niet weet te onderdrukken.
Ze kijkt mij onderzoekend aan, ik sla mijn blik neer.
“Nee hoor, ik vind het gewoon spannend,” antwoord ik een seconde erna, waarop zij in de lach schiet.
Ik kijk haar weer aan en word weer gevangen door haar blik die nu ondeugend te noemen is. Een stomme grijns vind een plekje op mijn gezicht. Even later voel ik een blos op mijn wangen komen als zij nog eens grinnikt. Het is jaren geleden dat ik voor het laatst gebloosd heb. Als ik op dat moment onder de tafel zou kunnen kruipen om te schuilen, zou ik het nog doen ook en dat binnen een paar seconden.

Het is ook precies wat ik gehoopt had te voelen toen ik meer informatie zocht over de inhoud van mijn droom. Ik ben echter zoveel tegengekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Gelukkig is er één overkoepelende naam voor. Alles valt onder de noemer BDSM.

2 opmerkingen: